FROEBEL DAR 12 - Dřevěná destička s otvory a čudlíky
Kód: FD12Detailní popis produktu
Účel Daru: U menších dětí rozvíjí tento Dar jemnou motoriku a špetkový úchop. U větších dětí využijeme destičku pro pochopení a procvičování malé násobilky. Ve spojitosti s Darem 11 a 8 pak můžeme navlékáním tvarů na tyčky trénovat matematiku sčítání, odčítání a násobení. Dar má tedy využití pro dítě od mateřské školy až po první stupeň základní školy. Obsah balení: Sada obsahuje modrou destičku se 100 otvory a barevné tvary čudlíky vždy 10ks v osmi různých barvách - oranžová, modrá, červená, zelená, žlutá, purpurová, bílá a černá. Ke každé barvě je přiložena ještě barevná šňůrka. Celkem tedy 80ks čudlíků a 8ks sňůrek. Vyrobeno z kvalitního bukového lakovaného dřeva. Vše je uloženo do krabičky z bukového dřeva.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Edukativní hračky |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 0.3 kg |
Materiál: | Dřevo |
Podle věku: | 3-5 let, předškoláci, 7-10 let, nad 10 let |
Typ hračky: | Kreativita a představivost, Rozvíjíme smysly, Rozvoj dovedností do školy, Podporujeme děti se speciálními potřebami |
Značka: | Froebel |
Cenové kategorie: | 500-1000Kč |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Friedrich Fröbel byl významný německý pedagog 19. století, který se jako první systematicky věnoval předškolnímu vzdělávání. V roce 1840 založil první Kindergarten – Dětskou zahrádku – a vytvořil soubor vzdělávacích pomůcek známých jako Fröbelovy Dary (Gaben), které měly dítěti pomoci lépe chápat svět kolem sebe skrze hru, tvar a pohyb.
Fröbelovy Dary tvoří pečlivě navržený systém geometrických tvarů, které se postupně objevují v různých variantách – od kuliček, krychlí a válců až po tyčky, kostky a ploché dílky. Pomůcky vedou děti k:
- poznávání základních tvarů a prostorových vztahů,
- rozvoji jemné motoriky a koordinace,
- tvořivosti, rytmu a smyslu pro strukturu a kompozici.
Kompletní sada obsahuje 14 krabiček se 12 Dary a oboustrannou dřevěnou destičku, vše vyrobené z kvalitního bukového dřeva.
Fröbelovy pomůcky se staly inspirací také pro Marii Montessori, která na jeho práci navázala při tvorbě vlastních didaktických pomůcek a principů.