FROEBEL DAR 8 - Barevné tyčinky
Kód: FD08Detailní popis produktu
Účel Daru: Obrazce jsou odvozeny od obrysů a hran prvních šesti Darů. Zjednodušuje plochu ještě více a představuje okraje nebo obrysy objektů. Dítě bude díky tomuto Daru schopno realizovat abstraktní myšlenky při použití konkrétních objektů. To vše si bude budovat postupně prostřednictvím hry Dítě začíná vytvářet vlastní tvary – čtverec, trojúhelník, pětiúhelník, Nakonec vytváří i svá první písmena Určeno pro děti od 4 let Obsah balení: Sada obsahuje délek tyčinek 25, 50, 75, 100, 125 a 150mm. Každá délka obsahuje 64ks v těchto barvách - oranžová, modrá, červená, zelená, žlutá, purpurová, bílá a černá. Celkem tedy 384ks barevných tyčinek. Vyrobeno z kvalitního bukového lakovaného dřeva. Vše je uloženo do krabičky z bukového dřeva.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Edukativní hračky |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Materiál: | Dřevo |
Podle věku: | 3-5 let, předškoláci, 7-10 let, nad 10 let |
Typ hračky: | Kreativita a představivost, Stavíme a tvoříme, Rozvoj dovedností do školy, Podporujeme děti se speciálními potřebami |
Značka: | Froebel |
Cenové kategorie: | 500-1000Kč |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Friedrich Fröbel byl významný německý pedagog 19. století, který se jako první systematicky věnoval předškolnímu vzdělávání. V roce 1840 založil první Kindergarten – Dětskou zahrádku – a vytvořil soubor vzdělávacích pomůcek známých jako Fröbelovy Dary (Gaben), které měly dítěti pomoci lépe chápat svět kolem sebe skrze hru, tvar a pohyb.
Fröbelovy Dary tvoří pečlivě navržený systém geometrických tvarů, které se postupně objevují v různých variantách – od kuliček, krychlí a válců až po tyčky, kostky a ploché dílky. Pomůcky vedou děti k:
- poznávání základních tvarů a prostorových vztahů,
- rozvoji jemné motoriky a koordinace,
- tvořivosti, rytmu a smyslu pro strukturu a kompozici.
Kompletní sada obsahuje 14 krabiček se 12 Dary a oboustrannou dřevěnou destičku, vše vyrobené z kvalitního bukového dřeva.
Fröbelovy pomůcky se staly inspirací také pro Marii Montessori, která na jeho práci navázala při tvorbě vlastních didaktických pomůcek a principů.